30 Kasım 2011 Çarşamba

Bir Saksı ve Hikayesi :)

   Aslında her şey benim organik sevdam ile başladı :) Anne olunca hayat nasıl kökünden değişiyor bunu çok net öğrendim. Tabi ki bu durumdan çok mutluyum :) Canım annemin yıllardır yakarışları benim hamile kalmamla son buldu nihayet :) Sonuç olarak artık salata, meyve ve sebze yer hale geldim :)  Ne yiyordun bunca sene demenizi duyar gibiyim :) Bu doğrultuda başladım saksının hayat hikayesine... İlk olarak kızımın suyunu verdiği semiz otuyla başladık işe ardından nane, dere otu ve maydanoz geldi.

      Nasıl saksıya geldiklerini merak ediyorsanız komik kısım o noktada başlıyor :) Marketten aldığım bir bağ semiz otu ışık oldu saksı hikayeme. Baktım bu bağın kökü var eee kök varsa gelecekte var diye düşünerek üst kısımları yemek yaptım gerisini de suda biraz bekletip saksıyla kavuşturdum :) yaklaşık 5 ay kadar oldu kahvaltımın vazgeçilmezi oldular:) Hatta tohum verdiler tohumları toparladım budadım ve yeni semiz otları yolda :)
 


 
      Aylar birbirini kovaladıkça semiz otlarım yavru yapmaya karar verdi ve bir sabah sarı çiçeklerle uyandık çok mutlu oldum :)



Çiçekleri görünce yemeye kıyamadım ve onlarda tohum olma yolunda ilerlediler baharda yeni semiz otlarım gelecek hadi hayırlısı :))

Tohumlardan toprağa düşenler bana süpriz yaptılar ve büyüyüverdiler çok mutlu oldum. Toprak ayarlayıp tohumları ekmeyi düşünüyorum hayırlısı bakalım :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder