10 Nisan 2012 Salı

BAHAR GELDİ :)

        Her ne kadar bahar havası çarpar desek de gelmesi dört gözle beklenir. Ben ayrı bir severim baharı. Doğduğum ay içinde olduğundan mıdır nedir yeri ayrıdır bende.

        Temizliği bile başkadır mesela :) Bahar temizliği ayrı bir yakışır insanın ağzına. Yeni yeni çıkan meyve ve sebzeler, açmaya başlayan çiçekler, güneşin yarım yamalak sıcaklığı... Ne giysen olmaz üstüne söylenir insan sabahtan akşama kadar. Bunu giydim sıcak oldu çıkardım üşüdüm :) O bile ayrı güzeldir... Aaaa unutmadan küçücük kuşlar müjdeler baharı minicik yüreklerinden dökülür nameler gagalarına " bahar geldi bahar geldi... " . Kuşlar gibi olur bizimde yüreğimiz bir sığamamak başlar dört duvara dışarı atmak ister insan kendini sonu hafif nezle olsada havası ayrıdır baharın.

        Düşündükçe içim kıpırdadı benimde bahar temizliğine blokum DOST KAHVESİ' den başlayayım dedim. Rengine bahar bulaştırdım  biraz. Yüreğimin kıpırtısını da ekledim mis gibi Türk Kahvesi' nin kokusuna yolluyorum sizlere. Bol kakveli, bol güzel muhabbetli günler diliyorum bir buket bahar çiçekleriyle... Sevgiler :)

                                                                                                                       meral k.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder