5 Ocak 2012 Perşembe

İlk Kahvaltım

     Bebeğimin ilk kahvaltısı benim için çok önemliydi ve heyecan vericiydi. Hatırladım da şimdi nasıl hevesle hazırlardım. Hemen tarifi yazıyorum :)

Not : 6. aydan itibaren hazırlayabilirsiniz. Bebeğinizin hoşuna giderse miktarı arttırabilirsiniz.

Malzemeler 


Bir miktar anne sütü ( Pompa yardımıyla :) )
Suda bekletilmiş yarım çay kaşığı beyaz peynir
Minicik parçalanmış 1 tutam ekmek içi

Yapılış Aşaması

     Anne sütünü pompa yardımıyla sağın. Bir kaseye boşaltın. Suda beklemiş tuzu çıkmış taze beyaz peyniri ve ekmek içini ilave edin iyice karıştırın. Kahvaltınız hazır.

                                                                        Afiyet Olsun Minikler...

2 yorum:

  1. Anne olursam hemen ama hemen bu bilgileri kullanıcam :)

    YanıtlaSil
  2. Bende size elimden geldiği kadar destek olacağım tariflerimle ve bildiklerimle :)

    YanıtlaSil