17 Ocak 2012 Salı

CİVCİV YUMURTA :)

         Ay ben sizi yerim :) Kızım bir süredir haşlanmış yumurta yemiyordu. Taaa ki civciv yumurta ile tanışana kadar ... İşte mutlu son :)

Malzemeler

1 adet yumurta ( ben bıldırcın yumurtası kullandım )
4 tane çörek otu
1 halka havuç
dereotu

Yapılış Aşaması

    Yumurtayı 4-5 dk haşlayın. Soyup ortadan ikiye bölün. Çörek otu ile gözlerini ve havucu küçük üçgen keserek burnunu yapın. Alt kısmı dere otu ile süsleyerek çimen görüntüsü verin.




                                        Miniklere Afiyet Olsun...

2 yorum:

  1. lezzetlı mı ben hıc bıldırcın yumurtası yemedım? :)

    YanıtlaSil
  2. Tavuk yumurtasına oranla tadı ve kokusu çok ama çok az farklı. Net olarak çok fazla farkı yok. Çocuklar için çok faydalı tavuk yumurtasıyla kıyaslayınca B1 vitamini 6 kat, B2 vitamini 15 kat, fosfat ve demir minerali ise 5 kat fazladır.

    YanıtlaSil