26 Ocak 2012 Perşembe

CİLT BAKIM

     Her zaman gıdalar yemeğe konacak diye bir kaide yok değilmi :) Biraz da güzelleşelim dedim ve kendimin denediği sonucu harika olan cilt güzelleştirme sırlarıyla geldim. Ben kahveleri yapıyorum sizde kalem kağıt alın geliyorum...

     Cilt temizleme zamanı... Siyah noktalara, sivilcelere, lekelere, kırışıklıklara, çillere artık güle güle :) Ama her şeyde olduğu gibi düzenli kullanmak şart. Mucize istiyorum diyorsanız da ilk kullanımda bile farkı göreceksiniz...

YOĞURT MASKESİ


1 yemek kaşığı yoğurt
4/1 limon suyu

         Karıştırın ve makyajsız yüzünüze isterseniz de boyun bölgenize sürerek  uygulayın ki boyun bölgesi de çok önemli... vaktiniz yok ise 15 dk bekletin vaktiniz var ise maske kuruyana kadar bekleyin yüzünüz çok hassas değil ise elinizle ovalayarak çıkarın ve ılık su ile yıkayın. Yüzünüz hassas ise sadece ılık su ile yıkayıp çıkarın. Yüzünüzde kuramaya başlayınca kaşıntı olacak biraz normaldir dayanın :) Temizlediğiniz zaman da sıcaklık olacaktır bu da normal :) Gelsin güzellik :)

Not : Ev yoğurdu ve taze limonu sıkıp kullanın hazır limon suyu değil. Unutmayın ki tazelik doğallıkla birleşmeli.

SİYAH NOKTALARDAN KURTULUN :)

TÜRK KAHVESİ MASKESİ


- 1tatlı kaşığı türk kahvesi
- 1 tatlı kaşığı sızma zeytinyağı

     Birbirine güzelce karıştırın malzemeleri ve yüzünüzde siyah noktaların olduğu bölgelere uygulayın. Kuruduktan sonra hafifçe ovalayarak çıkarın. Mutlaka soğuk suyla yüzünüzü yıkayın. Böylece açılan gözenekler temizlendikten sonra kapanacaktır.

    Türk kahvesi en iyi antioksidan özelliğine sahiptir. Vücuttaki kötü sıvıları atar. 









DEVAMI GELECEK....

2 yorum: