26 Ocak 2012 Perşembe

YUMURTALI GÖZLEME

Veee lise yıllarımın vazgeçilmezi yumurtalı gözleme kendi uydurduklarımdan :) Hala ısrarla günümüze taşıyorum :) Küçük bir not üniversitede çok özlemiştim, malum yurtta yapma imkanı yok arada kayıp bir kaç yıl var ama acısını çıkardım merak etmeyin :)


Malzemeler

1 adet yufka
2 adet yumurta
birazcık kaşar peynir
tuz
tereyağı

Yapılış Aşaması





Yufkayı açın kenarlarını biraz kesip ortada kat oluşturun.




      Tavaya 1 tatlı kaşığı tereyağı alıp eritin. Bir kasede yumurta, tuz ve kaşarı kesip çırpın ve tavaya ekleyip pişirin. Pişen yumurtayı kat yaptığınız yufkanın üzerine yayın ve her kenarı katlayıp kare elde edin.





    Gözlemeyi pişirmek için bir tavaya 1 tatlı kaşığına yakın tereyağı alın eritin ve gözlemeyi pişirmeye başlayın. Her iki yönünü de aynı işlemi yaparak pişirin.

                                                          Afiyet Olsun...

3 yorum:

  1. MERAL SENİ VAR YA :D

    YanıtlaSil
  2. bunun yumurtasız olanını yapıyordum ama ben ama eminim yumurtalısı çok daha lezzetlidir. ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Eğer denerseniz şimdiden afiyet olsun :) Değişik ama çok güzel bir tat Tam kahvaltılık :))

    YanıtlaSil