1 Ocak 2012 Pazar

YENİ YIL HAZIRLIKLARIM 2012

Öncelikle herkese sağlık, para, mutluluk ve huzur dolu bir yıl diliyorum. Her ne kadar klasik bir dilek olsa bile dördü bir arada güzel oluyor :) 

2012 ye sevgili arkadaşım Feyza nın evinde merhaba dedik. Islak kurabiye ve patates salatası Feyzoşuma aittir.  Detaylarını siteye en kısa sürede ekleyeceğim merakınız olmasın :)

NOT : Resimlerin üzerindeki mrlada.blogspot.com yazısı benim eski bloğumun adresidir. Yani tariflerin hepsini ben yaptım ve resimlerin hepsi bana aittir.



Yeni Yıl Keki 
( Tarifi bana aittir )


Yeni Yıl Salatası
( İnternette buğday salatası diye geçiyor ben içeriğini geliştirdim yeni yıl salatası oldu )

Islak Kurabiye
(Feyza nın Tarifi)

Patates Salatası ( Kış usulü)
(Feyza nın Tarifi)

Yeni Yıl Kurabiyesi


Sır Börek :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder