15 Nisan 2012 Pazar

DİYET SALATA

    İnanamıyorum gerçekten tuz ve yağ olmadan ben nasıl bir salatayı parmaklarımı bile yiyecek derecede sevip yedim inanamıyorum. Bu tarifi büyük bir zevkle paylaşıyorum mutlaka ama mutlaka deneyin. Birde diyet yapıyorsanız harika. Bu arada kilo vermek istemeyen ve hatta sağlıklı sağlıksız bütün insanların yemesi gerektiğine inandığım bir salata ayyy tadına bayıldım bayıldım :)
    Akşamları yemek yerine yiyin yarım saat sonrada bir meyve salatası daha ne olsun :) Yada akşam bir parça balığın, tavuğun, etin veya köftenin yanına süper süper :)))

MALZEMELER

1 adet top, göbek marul
2 adet küçük domates
2 adet küçük salatalık
1 kibrit kutusu beyaz peynir
1 adet etimek tuzsuz
2-3 adet ceviz


YAPILIŞ AŞAMASI






- Marulu resimdeki gibi tutarak 3-4 sıra kesin ve bıçakla küçültün. Parçalara bölün.







                                                                             



- Salatalığı ve domatesi yarım ay şeklinde keserek şekillendirin.
- Beyaz peyniri küçük küpler halinde kesin.
- Cevizleri ve etimeği küçük parçalara ayırın.
- Hepsini karıştırın hazır :)

Not : artanı saklayabilirsiniz çünkü tuz ve yağ olmadığından salata sulanıp sönmez.




2 yorum:

  1. Hoş geldin öncelikle :)Her zaman beklerim :)Senin blokunu da inceliyorum benden de sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Bende bu siteyi çok beğendim. Kendi sitemde de Diyet Salata tarifi diye açtığım kategoride salataları paylaşıyorum sizleri de beklerim.

    YanıtlaSil