25 Şubat 2014 Salı

MAŞ FASULYESI SALATASI

Epeyce uzun zaman oldu yazmayalı. Neler yaşadım neler... Ne acılar sığdırdım yüreğime ne çok mutluluklar ve bir o kadar da tarifler...

Ah maş fasulyesi çok severim hemen vereyim tarifi tek başına bir yemek bence  ve çok ama çok lezzetli :-):-):-):-)



Malzemeler

1.5 su bardağı maş fasulyesi
4 adet yeşil sivri biber ( acı olmayanini kullaniyorum koyu yeşil )
2 adet salatalık
1 tutam maydanoz
1 tutam dereotu
Tuz
1 limon ( tadını bakarak ekleyin ben bol limonlu seviyorum)
Sızma zeytin yağ

Yapılış Aşaması


1 gece önceden mutlaka ıslatıyoruz malum o da fasulye gillerden :-):-):-):-)

Sonra fasulyeyi yıkayıp tuz ekledigimiz tencerede haslıyoruz. Dikkat eden çabuk pisiyor:-):-):-)

Fasulyenin soğumasını bekleyin.

Salatalalık, biber, dereotu, maydanoz doğrayıp fasulyeye ekleyin.

Limon, zeytinyağ ve tuzuda tadına bakarak ekleyin.


                                                                 Afiyet Olsun...


Maş Fasulyesinin Faydaları;


*Bağırsak düzenleyici etkisi vardır.
*Şeker düzeyini düşürür.
*İçeriğinde bol miktarda protein ve lif vardır.
*Hücre yenilenmesine yardımcı olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder