3 Aralık 2011 Cumartesi

Ziyan Olmasın

Galeta Unu
      Bayatlayan ekmekleri atmak hiç benim içime sinen bir davranış olmadı. Bende bir kısmını kuşlara vermek suretiyle büyük bir bölümünü kurutup galeta unu yapmaya karar verdim. Yaklaşık 6 yıldır yapıyorum. Sizinle de paylaşmak istedim.Masada küçük bir parça bile kalsa atmıyorum salonumun gizli bir köşesinde biriktiriyorum ve kendi halinde kuruyorlar zaten. Aaaa unutmadan kurumaya bırakmadan önce parçalamayı unutmayın yoksa öğütmesi zor olur. Daha sonra toplu halde rondo ile buluşturuyorum.
Tabi ki kızım vazgeçilmez yardımcım :)

Rondoda iyice öğütüyorum.

Kevgirle kalın ve ince parçaları birbirinden ayırıyorum. Ununuzun kalınlık incelik ayarını bu aşamada ayarlayabilirsiniz.


Ve sonuç artık ununuz kullanıma hazır. İster kilerinizde ister buzdolabınızda saklayabilirsiniz.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder