3 Ocak 2012 Salı

Yumurtalı Ekmek

        İşte sizlerle paşlaşacağım harika, vazgeçemediğim, çocukluğumun kahvaltı sevdası yumurtalı ekmek. Hala bu geleneği sürdürüyorum fırsat bulduğumda. Bayılıyorum bitiyorum bu lezzete... Canım kızımda çok seviyor tabi ki buda pişirmem için bahanemin en güzel nedeni :)

Malzemeler

7 - 8 dilim bayat ekmek
2 adet yumurta
3 yemek kaşığı süt
İstediğiniz miktarda tuz ( ben çay kaşığının ucuyla koyuyorum )
1 yemek kaşığı tereyağı

Yapılış Aşaması

     İlk önce ekmekleri dilimleyin. Daha sonra yumurtayı tuzla iyice çırpıp sütü ekleyin. Karışana kadar çırpın. Büyük tavada yağın yarısını eritin. Ekmeklerin iki yönünü de yumurtaya batırıp tavaya yerleştirin.


     Arkalı önlü pişirin. Yağınız tavada azaldı ise geri kalan yağı ekleyerek pişirme işlemine devam edin.
 

                                                                                                Afiyet Olsun...    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder