28 Ocak 2012 Cumartesi

YUMURTALI AYICIK VE FİLCİK

Şekilli tava mucizesi bunlar :) Tavayı arkadaşım Feyzoştan rica ettim oda sağ olsun verdi :) Gördüğü yerde bana da alması koşulu ile geri vericem :)))


Malzemeler

1 adet yumurta
1 çay kaşığı tereyağı
bir tutam tuz

Süslemek İçin Malzemeler

zeytin, havuç,kaşar, yeşilbiber, beyaz peynir




Yapılış Aşaması


    


     Yumurtayı bir kasenin içinde azıcık tuz ile çırpalım. İsterseniz yumurtaya birazcık kaşar rendeleyebilirsiniz. Tavada yağı eritelim ve yumurtayı tavaya ekleyelim, 











      Kısık ateşte kapak kapatarak pişirelim. Çok çabuk pişeceği için altını kontrol edelim ve her iki yönünü de pişirelim.



İstediğiniz gibi süsleyebilirsiniz artık hayal gücünüzün elllerine sağlık :)


                              Miniklere Afiyet Olsun...


2 yorum:

  1. bu tavalar çok sevimliymiş ama eminim böyle tavan olmasa da sen keser biçer bunu yapardın :)

    YanıtlaSil
  2. Tavayla tanışmadan önce tasarlıyordum kafamda ne yalan söyliyeyim :) Hatta dedim ki yumurtaya nişasta katınca her şekli alıyor kesiveririm şekillendiririm dedim ki Feyzacım yetişti tavasıyla :)

    YanıtlaSil