1 Şubat 2012 Çarşamba

ISPANAKLI PEMBE SALATA

          Küçük bir itirafla başlıyorum yazmaya ve paylaşmaya... Çok kısa bir süre sanırım kızıma hamileliğimle başladı yemek değişikliğim. Salatada bunlardan biri. Son 3 yıldır yiyorum salatayı ve şu an çok seviyorum geçen yıllara üzülüyorum. 
         Geçen gün ıspanaklı börek yapmıştım yapraklarından ayırdım kullanırım diye ki öylede oldu ve çok da güzel oldu :)



Malzemeler

5 adet kıvırcık marul yaprağı
5 adet ıspanak yaprağı
4 de 1 içi pembe olan turptan :)
4 de 1 limon (miktarı isteğe göre) 
yarım çay kaşı tuz ( miktarı isteğe göre)
1 yemek kaşığı sıvı yağ (miktarı isteğe göre)

Yapım Aşaması
    
    Yaprakları iyice yıkamayla başlayalım lütfen çok önemli ben genelde bir kaç damla sirkeli suda yıkıyorum. Daha sora da sebze kurutma aleti ile kurutuyorum. Eğer kurutmazsanız salatanız sulu olur ve aramasını tam alamazsınız. Yaprakları doğrayın. turpu rendeleyin ve limon, tuz, yağ koyarak karıştırın. 

                                                                                    Afiyet Olsun...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder