2 Şubat 2012 Perşembe

TARİF CİMRİLERİ


     Çoook merak ettiğim ve bir türlü de cevabını bulamadığım sorular arasındadır tarif cimrileri. Anlayamıyorum bir türlü yaa arkadaş tarifini madem vermiyeceksin ne diye yapıp önüme koyuyorsun ? Komik olan yanı ise verilen cevaplar tabi ki :)

--- Bu yemeği yaparken  peynir kullanıyor musun ?
- Bazen kullanıyorum bazen kullanmıyorum...
--- Bu sefer yaptığının içine koydun mu?
- Hatırlamıyorum...

      ( İnsan az önce yaptığı yemeğin içine ne koyup koymadığını hatırlamaz mı? )

--- Pasta harika tarifini verir misin ? 
- Ayy canım gerçekten vermeyi çok isterim bak boş çevireceğim senide ama tarifi telefonla arkadaştan aldım not etmedim. Arkadaşta hastaneye gitti açamaz telefonu...
    
      ( Ha haa haa yok daha neler tarifi yapacak kadar aklında tuttuysan anlatabilirsin de zaten değil mi? )

      Birde unutmadan yemek yada pasta yaparken içine gizlice vanilya, bulyon ve azıcık şeker gibi ayrıntıları saklamaya çalışmak için arkasını dönmeye çalışan sevgili arkadaşlarım arkadan çok komik görünüyorsunuz söylemeden geçemeyeceğim :)))  Aaaa nasıl unuturum siteye tarif yazdığını zanneden arkadaşları... Madem yazıyorsun tarifi minare ile kılıfı birleştir değilmi :) 

Malzemeler : Patates, soğan, domates,..., su, tuz, baharat 

      Bu malzemeden tarifi verenle aynı yemeği çıkarabilene helal olsun. İnsan yapılışını yazar bari hadi onu geçtim miktarlarını yaz hiç olmazsa. Baharat aralığı da süper sanki 2 çeşit baharat var hayatımızda... Ne kadar pişecek, kaç derecede pişecek, ölçüleri nedir... hadi kolay gelsin :)

      Sonuç şu ki senin tarifi vermemen seni yükseltmez. Madem çok seviyorsun tarifi paylaşmıyorsun sakla sandığa o zaman :) Sana küçük bir tavsiye tarif cimrisi asıl çok sevdiğin tarifleri paylaş ki tarifi verdiğin arkadaşına gittiğinde sana o mamayı yapsın da sende yemiş ol zahmetsizce.
                                                                                                                Meral K.
      

2 yorum:

  1. ne güzel ve ne doğru yazmışsın valla çok eğlendim okurken :)

    ve de tarif cimrilerine sinir oldum, olmadım değil :)

    özellikle şu "bazen kullanıyorum, bazen kullanmıyorum" feciymiş yuuh yani! :D

    bir ara annemin çalıştığı bi yerde tarif cimrilerinden vardı. kadın eksik ya da fazla malzeme vererek kötü olmasını sağlıyordu düşün artık o da var. bilerek yanlış tarif veriyorlar cık cık cıkkk.

    neyse sen bizi böyle bilgilendir, yaz böyle. çok güzel olmuuş :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler :)) En azından yapıp da farkında olmayanları kurtarayım dedim :))) İşe yaraması ümidi ile...

    YanıtlaSil